Mentaliteitsgame

If you can't
stand the heat...

Om in een snel veranderende samenleving succesvol te zijn, moet een organisatie of bedrijf slagvaardig en wendbaar zijn. Dat vraagt van een MT of directie dat zij duidelijk communiceren, snel knopen doorhakken, elkaar durven aanspreken en altijd handelen in het belang van de klant. Maar hoe krijg je dat tussen de oren van je leidinggevenden? Ons advies: speel de mentaliteitsgame en neem een dag een sterrenrestaurant over!

De (kwaliteits)horeca doet dagelijks een beroep op de gevraagde vaardigheden. De taakverdeling is glashelder, beslissingen worden direct genomen (anders wordt het eten koud) en keuken en bediening hebben maar één doel, om de gast tevreden weer naar huis te laten gaan.

In onze mentaliteitsgame ervaren deelnemers onder deskundige begeleiding de realiteit van de tophoreca: het streven naar perfectie, presteren onder druk en teamwork. Trek koksbuis of sloof aan en laat je meevoeren in een bruisende wereld. De ideale kickstart voor een mentaliteitsverandering. En vraag gerust klanten om te genieten van het eindresultaat. Zo werk je ook aan je relatiemanagement.

Hoe je mensen moet benaderen, leer je niet uit een boek